Wat is de Webmarketinghandleiding?
Deze beginnersvriendelijke, gemakkelijk te volgen blueprint van moderne digitale marketing zal u helpen de basis van online marketing onder de knie te krijgen, te begrijpen hoe u verschillende socialemediakanalen het beste kunt gebruiken en u te leren hoe u online zichtbaarheid kunt vergroten en verkoopdoelen kunt bereiken.
Als u nog steeds geen website heeft of als u op zoek bent naar een nieuw spannend project, raden we u ten zeerste aan om ons te contacteren.
Voor wie is deze gids?
Ondernemers, marketingmanagers en -enthousiasten, eigenaren van kleine bedrijven, freelancers en iedereen die geïnteresseerd is in het uitbreiden van hun kennis over webmarketing. Onze marketingspecialisten werkten samen om tips te geven en ervaringen te delen om u te helpen succesvol te strategiseren volgens hedendaagse trends.
Hoofdstukken
Hoofdstuk 1: Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
Zodra uw website gereed is, moet u ervoor zorgen dat deze zichtbaar is voor potentiële bezoekers door te zoeken. Om de hoogste ranking te behalen, moet je letten op zoekmachineoptimalisatie (SEO). Sterker nog, 4 op de 5 marketeers starten hun online marketingcampagnes met een SEO-strategie, voornamelijk gebaseerd op on-page en off-page tactieken. Het verdienen van topzoekrangschikkingen is de sleutel om uw online aanwezigheid te verbeteren. Word bevriend met Google met onze eenvoudig te volgen gids en bewezen tips van SEO-experts.
Hoofstuk lezen
Hoofdstuk 2: Social Media Marketing (SMM)
Social media marketing (SMM) is een vorm van online marketing die gebruik maakt van sociale netwerken, zoals Facebook en Instagram, om je doelgroep te bereiken. Beginnend met het vaststellen van duidelijke doelen en tactieken, sociale kanalen die u zullen helpen dit te bereiken en een goed overzicht van een investering die u in dit stadium kunt doen, bent u goed op weg naar social media marketing succes. In deze gids vind je tips om je te helpen socialemediamarketing te begrijpen en je eerste campagne te rocken. Onze goeroes leren je hoe je Facebook-campagnes kunt maken, foto's en video's op Instagram kunt boosten en bedrijven kunt targeten via LinkedIn-marketing, om te beginnen.
Hoofstuk lezen
Hoofdstuk 3: PPC Marketing
Betaalde campagnes (ook wel Pay-Per-Click of PPC genoemd) zijn online advertentietactieken die worden gebruikt om verkeer te leiden om een doel te bereiken. Met andere woorden, PPC-campagnes zijn gesponsorde campagnes die bedoeld zijn om in korte tijd veel reacties te krijgen. Weten wanneer, waar en hoeveel u moet investeren, is een geheim wapen van marketingexperts. In dit hoofdstuk leest u hoe u met adverteren kunt beginnen.
Hoofstuk lezen
Hoofdstuk 4: Contentmarketing
93% van de online marketeers baseert hun webmarketing op contentmarketing - een segment van online marketing gericht op het creëren, publiceren en promoten van content om specifieke bedrijfsdoelen te bereiken. De belangrijkste reden waarom marketeers wereldwijd voor contentmarketing kiezen, is heel eenvoudig: het verbetert de zichtbaarheid van hun zoekmachine. In dit hoofdstuk helpen we u de kracht van inhoud te begrijpen.
Hoofstuk lezen